• 1403/07/21 - 13:18
  • تعداد بازدید : 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان دامپزشکی کشور انجام شد

برگــزاری همایش ناظـرین شـرعی کشتـارگاه های دام و طیــور استان قـــم

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم ، همزمان با هفته ی دامپزشکی جلسه آموزشی توجیحی ناظرین شرعی کشتارگاه های دام و طیور استان به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رنجبران مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان دامپزشکی کشور در محل سالن جلسات شهید دل آذر اداره کل دامپزشکی برگزار شد.

در این مراسم که علاوه بر ناظرین شرعی کشتارگاه ها از مدیران عامل کشتارگاه ها نیز دعوت به عمل آمده بود ابتدا دکتر سرکشیک مدیرکل دامپزشکی استان قم ضمن خیرمقدم به حاضرین به اهمیت کار ناظرین شرعی اشاره کرد و بیان داشت ناظرین بهداشتی و شرعی مستقر در واحد‌های کشتارگاهی به نوعی نماینده دامپزشکی در کشتارگاه ها هستند .

در ادامه این مراسم جناب حجت الاسلام احمدی معاون آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان دامپزشکی با بیان نکات مهم و کلیدی مربوط به ذبح شرعی به پرسش های حاضرین پاسخ و توضیحاتی  در خصوص دستورالعمل شرح وظایف ناظرین شرعی (ابلاغی معاونت برنامه ریزی دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی) ارائه داد .
در پایان از ناظرین شرعی تقدیر بعمل آمد و جناب حجت الاسلام سید امین اله موسوی مقدم یکی از ناظرین شرعی کشتارگاه به عنوان ناظر نمونه معرفی شد .
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 328309
کلمات کلیدی
محمد زنگی

محمد زنگی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه