برگزاری كلاس آموزشی ترویجی بیماری تب برفكی دراستان قم
اداره كل دامپزشكی استان قم باهماهنگی اداره ترویج جهادكشاورزی اقدام به برگزاری كلاس آموزشی جهت دامداران بخش جعفرآباددرخصوص بیماری تب برفكی نمود. دراین كلاس كه به مدت سه ساعت بطول انجامید وبااستقبال دامداران نیزمواجه شد،یكی ازكارشناسان اداره كل دامپزشكی استان قم بااستفاده ازاسلاید درموردچگونگی بیماری تب برفكی ، انتقال وپیشگیری ازآن نكات مفیدی راارائه نمود.درانتها نیز ضمن برگزاری جلسه پرسش وپاسخ جوایزی هم به پاسخ دهندگان صحیح سوالات مطروحه اهداءشد.
نظر دهید