جشن عيدسعيدغديرخم دراداره كل دامپزشكي استان قم
برگزاری جشن عیدسعیدغدیر خم دراداره كل دامپزشكی استان قم
به مناسبت فرارسیدن عیدسعیدغدیرخم مراسم جشنی دراداره کل دامپزشکی استان قم برگزارگردید.
به مناسبت فراررسیدن عیدسعیدغدیرخم عیدامامت وولایت ، مراسم جشنی درنمازخانه اداره كل دامپزشكی استان فم برگزارگردید. دراین مراسم ابتدایكی ازمداحان به مدیحه سرایی دروصف امیرالمومنین حضرت علی (ع) پرداخت .سپس حجت الاسلام سوری نماینده ولی فقیه دراین اداره كل به ایرادسخنرانی دررابطه با روزعیدسعیدغدیرخم بااستنادبه روایات مختلف پرداخت . درپایان مراسم، كلیه همكاران نهاررا میهمان سادات اداره كل بودند.
نظر دهید