به مناسبت دهه مبارک فجرصورت گرفت:
برپایی نمایشگاه فعالیتهای دامپزشکی درقم
این نمایشگاه که ازتاریخ 18/11/93 آغازبه کارکرده است تا تاریخ 21/11/93 دراوقات اداری وبعدازظهرها ازساعت 16 لغایت 17/30جهت بازدید کنندگان دایر میباشد.درنمایشگاه مذکور50 تصویرگرفته شده ازفعالیتهای دامپزشکی استان به نمایش گذاشته شده که مورداستقبال همکاران وبخصوص اصحاب رسانه قرارگرفته است.تصاویر به نمایش درآمده شامل: حضورکارشناسان دامپزشکی درکشتارگاههای دام وطیور- حضورناظرین ذبح شرعی درکشتارگاهها - واکسیناسیونهای مختلف صورت گرفته دردام وطیور- بازرسی های انجام گرفته ازمراکز عرضه کننده فرآورده های خام دامی-حضوروبازرسی ازمراکزبسته بندی گوشت سفید وقرمز- انجام خونگیریها ازدام وطیور- جراحیهای مختلف دردام وکالبد گشاییهادرطیور - حضورکارشناسان بهداشت در اعیادقربان ونیمه شعبان-کشف وضبط فرآورده های دامی غیرقابل مصرف و.... میباشد.
نظر دهید