ملاقات بااصحاب رسانه
بازدیدمدیركل دامپزشكی استان قم ازدفترسرپرستی روزنامه ایران
مدیرکل دامپزشکی استان قم باحضور در دفترسرپرستی روزنامه ایران ازرحمات مسئولین وخبرنگاران آن مجموعه قدردانی نمودند.
دكتررفیعی مدیركل دامپزشكی استان قم به اتفاق معا ونین ، نما ینده ولی فقیه ومسئول روابط عمومی این اداره كل صبح دیروزباحضوردردفترسرپرستی روزنامه ایران دراستان قم بامسئولین روزنامه مذكوردیداروگفتگوكردند. این ملاقات كه صرفآ جهت تشكروقدردانی اززحمات اصحاب رسانه درراستای اطلاع رسانی به شهروندان درطول سال ودیدارچهره به چهره انجام گرفت. مدیركل دامپزشكی استان بطوراختصارتوضیحاتی درخصوص فعالیتهای این اداره كل اعم ازنظارتهای بهداشتی،فعالیتهای فنی،موفقیتها و.... بیان داشتند.سردبیردفترروزنامه ایران دراستان قم ضمن تشكروقدردانی ازحضوردكتررفیعی دراین دفتراین حركت راستودندوازاطلاعاتی كه درزمینه دامپزشكی دراختیارایشان قرارداده شد تشكرنمودن وآمادگی این روزنامه رادرجهت ارتقاء اطلاع رسانی درزمینه دامپزشكی به شهروندان رااعلام نمودند. لازم به ذكراست به پیشنها د روابط عمومی این اداره كل وموافقت مدیركل دامپزشكی استان ملاقات با اصحاب رسانه دردستوركارقرارگرفت كه ازسال 89 به اجراگذاشته شدودراین مدت ازاكثردفاترروزنامه ها، خبرگزاریها و... دیدن وبااستقبا ل مدیران اصحاب رسا نه استا ن مواجه گردیده است.
نظر دهید