جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1391/07/15 - 12:00
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدیدرئیس سازمان دامپزشكی كشور ازضریح اباعبدالله الحسین درقم

     اسلام علیك یااباعبدالله                  هركه داردهوس كرببلا بسم الله


رئیس سازمان دامپزشكی كشورء نماینده ولی فقیه درسازمان دامپزشكی ء مدیركل دفترنظارت بربهداشت عمومی ء مدیركل دفترفناوری واطلاعات  ورئیس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشكی كشوركه به مناسبت هفته دامپزشكی درقم به سرمی بردند به اتفاق مدیركل دامپزشكی استان قم ومسئولین ادارات وابسته روزپنجشنبه ازضریح حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دیدن نمودند.دراین بازدیدكه درفضایی معنوی كه احساس قریبی به هرانسانی دست میدهد لحظه ای خودرادركربلای معلا می بینی واشك بدون اختیارازدیدگان جاری میشود. لازم به ذكراست كه مرقد امام سوم شیعیان جهان باكمكهای مردم قم ساخته وبه اتمام رسیده است . وازتاریخ 11/7/91 به مدت 15 روزبروی مشتاقان آن امام حمام بازخواهدبود. ومقررگردیده است كه دراربعین سالارشهیدان (ع) در كربلای معلا  نصب شود.  جهت ضریح مذكور118 كیلو .650 گرم طلا بكاررفته است. روابط عمومی اداره كل دامپزشكی قم آمادگی داردكلیه همكارانیكه مایل به بازدیدباشندراپذیرایی نماید..
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175252
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور