اهداء لوح سپاس به روابط عمومی دامپزشکی استان قم
دراین لوح آمده است، همکارگرامی: ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیادقربان وغدیرخم وبه پاس قدردانی وارج نهادن به زحمات شمادرراستای برگزاری هرچه باشکوه ترهمایش 14 مهرروزملی دامپزشکی این لوح سپاس به جنابعالی اهداء میگردد. امیداست درسایه ایزدمنان وهمکاری شما،گامهای موثری درجهت اعتلای نام دامپزشکی وارتقاء امنیت غذایی وبهداشت عمومی جامعه برداشته شود.موفقیت وبهروزی شمارادرتمامی مراحل زندگی ازخداوند متعال مسئلت مینماییم
دکترمهدی رفیعی محمدی دکترمسعودعربشاهی
مدیرکل رئیس نظام دامپزشکی استان قم
نظر دهید