دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1393/03/18 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت چهاردهم وپانزدهم خردادصورت گرفت:

استقرار هشت اکیپ دامپزشکی درقم

براساس گزارش اداره دامپزشکی شهرستان قم به مناسبت ایام چهاردهم و پانزده خرداد ماه سالروزرحلت حضرت امام خمینی(ره) این اداره بااستقرار8 اکیپ بهداشتی بصورت صبح وبعدازظهربااستفاده ازتوان 12 کاردان دامپزشکی نسبت به انجام نظارتهای بهداشتی برمراکزتولید وفرآوری وعرضه انواع فرآورده های خام بامنشآ دامی بخصوص مراکزطبخ (رستورانها،چلوکبابیها و...) اقدام نموده است.همچنین دراین گزارش آمده است کارشناسان این اداره ضمن بازدیداز35 مرکزعرضه نسبت به تذکربه 10 مورد تذکربهداشتی اقدام ومقدار 8 کیلوگرم فرآورده خام دامی راضبط ومعدوم نمودند.

 درهمین راستا کارشناسان این اداره درزمان فعالیت کشتارگاههای دام وطیوراستان نیز باحضوردرخط کشتارنظارتهای فنی بهداشتی خودرا اعمال نموده اند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175564
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور