جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1391/04/11 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت ايام نيمه شعبان صورت گرفت:

استقرار اكیپ ویژه بهداشتی دامپزشكی درجمكران به منظورنظارت بركشتار دامهای نذری زائرین ومجاورین همچنین عرضه كنندگان فرآورده های خام دامی

استقراردواکیپ بهداشتی توسط اداره کل دامپزشکی استان قم دراطراف مسجدمقدس جمکران به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان



اداره كل دامپزشكی استان قم به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان میلادمنجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) ازروزسیزده تیرماه  لغایت شانزدهم  نسبت به استقراردواكیپ  ویژه بهداشتی دراطراف مسجدمقدس جمكران جهت نظارت بركشتار دامهای نذری زائرین ومجاورین همچنین عرضه كنندگان فرآورده های خام دامی اقدام نمود . درهمین راستا دواكیپ بهداشتی سیاردرسطح شهرویك اكیپ دراداره كل مستقرشدند.لازم به ذكراست كه مسجدمقدس جمكران دارای یك جایگاه مخصوص ذبح دامهای نذری میباشد كه تمام كشتارها بانظارت دامپزشكی درآن صورت میگیرد.روابط عمومی این اداره كل ضمن حضوردراطراف مسجدمقدس جمكران باپیش بینی بروشورهای بهداشتی جهت توزیع و تهیه بنروپلاكاردجهت نصب ازكلیه زائرین ومجاورین آن مسجدمقدس درخواست نمود جهت ذبح دامهای نذری به كشتارگاه تحت نظارت دامپزشكی استان درمجاورمسجد مقدس جمكران مراجعه نمایند وهرگونه مشاهده مواردغیربهداشتی رابا تلفن 1512 درمیان بگذارند..لازم به ذكراست كه امسال حدود دومیلیون زائردرجشن میلاد قائم آل محمد(ص) درمسجدمقدس جمكران شركت نمودند.درهمین راستا كارشناسان بهداشت دامپزشكی استان قم طی روزهای یادشده 41موردبازدیدازمراكزعرضه فرآورده های خام دامی ،رستورانها،قصابیها و... درمنطقه جمكران وبر134 موردذبح دام نذری نظارت بهداشتی را به عمل آورده اند.


  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175440
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور