دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1393/03/04 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
توسط روابط عمومی دامپزشکی استان قم انجام گرفت:

استفاده از لوگوی سازمان دامپزشکی درانیمیشن

برای اولین بار توسط روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم درسال 92 نسبت به تهیه سه انیمیشن باعناوین ، گوشت سالم ، ماهی سالم وبیماریهای مشترک(آنفلوانزای طیور) اقدام نموده است . آنچه که دراین خصوص مورد توجه قرارگرفته است ، استفاده ازلوگوی سازمان دامپزشکی کشوردرانیمیشنهای مذکوراست، که نقش مهمی دراطلاع رسانی وهشدارهای بهداشتی ایفا میکند ، وایده ای نو درکالبد اطلاع رسانی های بهداشتی دربحث فرآورده های خام دامی ارائه مینماید.لازم به ذکر است  اداره کل دامپزشکی استان قم  ضمن ارسال نمونه های تهیه شده به سازمان دامپزشکی کشور، درکتاب  الگوهای نوین اجرایی استان قم که به کلیه ادارات کل دامپزشکی استانها ارسال گردیده است نسبت به فرآیند ونحوه کارتوضیحات کامل داده شده است.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175847
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور