اداره كل دامپزشكی استان قم درخصوص بیماری تب برفكی اطلاعیه مهمی منتشرنمود.
درپی بروزمواردی ازبیماری تب برفکی دراستانهای مرزی کشوراداره کل دامپزشکی استان قم اطلاعیه مهمی منتشرنمود.
اداره كل دامپزشكی استان قم اطلاعیه مهمی راجهت آگاهی دامداران استان درخصوص كنترل بیماری تب برفكی دراستان ازطریق جراید وصداوسیمای استان منتشرنمود. دراین اطلاعیه آمده است، باعنایت به بروزمواردی ازبیماری تب برفكی دراستانهای مرزی كشورازدامداران استان تقاضا میشود:1- كلیه اصول بهداشتی وقرنطینه ای رادرواحدهای دامداری اعم ازشعله افكنی، ضدعفونی مداوم،كنترل ورودوخروج افراد- لوازم وخودروها رارعایت نمایند 2- دامداران خریددام راصرفآازواحدهای مطمئن وتحت پوشش واكسیناسیون وبااخذمجوز بهداشتی ارادارات دامپزشكی انجام دهند3- ازنقل وانتقال دام بدون مجوز دامپزشكی پرهیز نمایند.
این اداره كل همچنین بااعلام تلفن چهاررقمی 1512 ازكلیه دامداران درخواست نموده است به محض مشاهده علائم بیماری دردام سریعآدامپزشكی استان رامطلع نمایند.
نظر دهید