توسط دامپزشكي استان قم انجام ميگيرد:
اجرای مرحله اول مایه كوبی تب برفكی
مرحله اول طرح مایه کوبی تب برفکی به مدت 60 روزکاری دراستان قم انجام میگیرد.
مرحله اول طرح مایه كوبی تب برفكی گوسفندی با استفاده از توان بخش خصوصی و دولتی از تاریخ 01/07/92 به مدت 60 روز كاری دراستان قم آغاز می گردد . رئیس اداره مبارزه بابیماریهای دامی دردامپزشكی استان قم گفت :
این طرح بصورت صد در صد رایگان و با استفاده از دو اكیپ بخش دولتی و نوزده اكیپ بخش خصوصی اجراخواهد شد.
دكتربختیاری زاده اظهارداشت ،دراین طرح پیش بینی می شود، بیش از یكصد و بیست هزار گوسفند و بز استان بر علیه بیماری تب برفكی مایه كوبی گردند . ایشان ازكلیه دامداران استان درخواست نمود با اكیپهای دامپزشكی همكاری لازم را به عمل آوردند.
لازم به ذكراست بیماری تب برفكی یكی ازبیماریهای ویروسی مسری خطرناك درنشخواركنندگان است كه میتواندضرروزیان اقتصادی فراوانی رابرصنعت دامداری ودامپروری واردنماید
لازم به ذكراست بیماری تب برفكی یكی ازبیماریهای ویروسی مسری خطرناك درنشخواركنندگان است كه میتواندضرروزیان اقتصادی فراوانی رابرصنعت دامداری ودامپروری واردنماید
نظر دهید