پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1392/04/15 - 12:00
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دراستان قم صورت گرفت:

اتمام مرحله چهارم طرح سمپاشی دامداریهای روستایی

به گزارش رئیس اداره مبارزه بابیماریهای دامی دامپزشكی استان قم ، به منظور مبارزه با حشرات ، بند پایان وجهت كنترل وپیشگیری از بیماریهای دامی  وانسانی اداره كل دامپزشكی استان با همكاری بخشداری كهك اقدام به سمپاشی واحدهای دامداری روستایی دراین  بخش نموده است. در این طرح كه با استفاده از توان بخش خصوصی صورت گرفت ، بیش از یكصد وهشتاد هزار متر مربع از واحدهای دامداری روستایی سمپاشی گردید.دكتربختیاری زاده گفت: هزینه خرید سم از محل اعتبارات اداره كل دامپزشكی استان تامین گردیده است .

          


 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176081
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور