اتمام طرح واكسیناسیون تب برفكی گاوی دراستان قم
طرح واكسیناسیون رایگان تب برفكی كه ازاواسط مهرماه سال جاری دركلیه گاوداریهای استان قم به اجراگذاشته شده بود به اتمام رسید.مسئول اداره مبارزه بابیماریهای دامی دردامپزشكی استان قم گفت: این طرح بصورت صددرصدرایگان وبااستفاده ازتوان بخش خصوصی ودولتی انجام گرفت كه درآن 22 اكیپ عملیاتی حضورداشتند. درطرح مذكور82 هزارراس گاووگوساله تحت پوشش واكسیناسیون تب برفكی قرارگرفتند.
نظر دهید