دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1393/08/05 - 12:00
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دامپزشکی استان قم اعلام کرد:

آمادگی ونظارت 7 اکیپ بهداشتی درماه محرم

اداره کل دامپزشکی استان قم درراستای نظارتهای بهداشتی برفرآورده های خام دامی وذبح دامهای نذری در ماه محرم وایام تاسوعا وعاشورای حسینی(ع) نسبت به تشکیل 7  اکیپ ویژه بهداشتی متشکل از3  اکیپ ثابت و4  اکیپ سیار شامل 3 دکتردامپزشک و7 بازرس بهداشت گوشت و2 ناظر ذبح شرعی اقدام نموده است.

روابط عمومی این اداره کل ازکلیه مسئولین هیئات وشهروندان تقاضا نموده است، دامهای نذری راجهت جلوگیری ازانتقال بیماریهای مشترک به کشتارگاه تحت نظارت کارشناسان این اداره کل منتقل نمایند. همچنین دراین راستا به همشهریان توصیه گردیده گوشتهای تازه استحصال شده را بعد از24 ساعت نگهداری دردمای یخچال مصرف نمایند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175039
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور