دامپزشکی استان قم اعلام کرد:
آمادگی ونظارت 7 اکیپ بهداشتی درماه محرم
روابط عمومی این اداره کل ازکلیه مسئولین هیئات وشهروندان تقاضا نموده است، دامهای نذری راجهت جلوگیری ازانتقال بیماریهای مشترک به کشتارگاه تحت نظارت کارشناسان این اداره کل منتقل نمایند. همچنین دراین راستا به همشهریان توصیه گردیده گوشتهای تازه استحصال شده را بعد از24 ساعت نگهداری دردمای یخچال مصرف نمایند.
نظر دهید