جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1391/07/04 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آغازعملیات واكسیناسیون تب برفكی گوسفندی دراستان قم

اداره کل دامپزشکی استان قم عملیات واکسیناسیون تب برفکی گوسفندی راازمورخه 5/7/91 لغایت 30/7/91 آغازمینماید.

براساس گزارش اداره مبارزه بابیماریهای دامی این اداره كل عملیات مذكورباتوان 2 اكیپ دولتی و23 اكیپ بخش خصوصی صورت خواهدگرفت. مسئول اداره مبارزه بابیماریهای دامی اداره كل دامپزشكی استان قم مراكز تحت پوشش رابخشهای مركزی - خلجستان- جعفریه - كهك وسلفچگان عنوان وافزودواكسیناسیون فوق بصورت رایگان تعداددامهاییكه واكسینه خواهندشدراحدود000/400 راس بیان نمود.ایشان اركلیه دامداران درخواست نمودندبااكیپهای دامپزشكی همكاری لازم رامبذول وبه توصیه های بهداشتی كارشناسان این اداره كل عمل نمایند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175702
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور