دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1393/08/05 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آغازطرح واکسیناسیون تب برفکی گوسفندی درقم

براساس گزارش رئیس اداره بهداشت ومدیریت بیماریهای دامی دردامپزشکی استان قم ، جهت پیشگیری ازشیوع بیماری تب برفکی  طرح واکسیناسیون درجمعیت گوسفند وبز استان ازتاریخ 3/8/93 به مرحله اجراگذاشته شده است.

دراین گزارش آمده است طرح مذکوربا استفاده ازتوان 19  اکیپ بخش خصوصی به مدت 45 روز وبه صورت صد درصد رایگان درسرتاسر استان قم به مرحله اجرا درآمده است، وپیش بینی میشود 300000 (سیصد هزارراس) گوسفند وبز تحت واکسیناسیون تب برفکی قرارگیرند.

روابط عمومی دامپزشکی استان قم ازکلیه دامداران تقاضا دارد با اکیپهای دامپزشکی کمال همکاری را مبذول وهرگونه انتقاد وپیشنهادی را با شماره تلفن 1512 درمیان بگذارند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176034
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور