• 1403/07/23 - 14:34
  • تعداد بازدید : 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت تبریک هفته نیروی انتظامی در هفته دامپزشکی انجام شد

دیدار مدیـرکل و مسئـولین اداره کل دامپــزشکی با فـرماندهی انتـظامی استان قــم

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم ، دکتر سید مهدی سرکشیک مدیرکل دامپزشکی به همراه تعدادی از مسئولین اداره کل دامپزشکی استان با سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم دیدار نمودند.
 
دکتر سرکشیک در این دیدار گزارشی از اهم وظایف و اقدامات دامپزشکی استان در حوزه بهداشتی و نظارتی ارائه نمودند و خاطر نشان کردند استان قم در بعد پیشگیری ، کنترل و مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین بیماری های واگیر دامی و نظارت دامپزشکی بر فرآورده های خام دامی و  تجارت بین الملل ( صادرات فرآورده های خام دامی، محصولات لبنی و .... ) نقش مهمی را ایفا می نماید. 
وی افزود : با توجه به وضعیت جغرافیایی استان قم که در کلیدر حمل دام و فراورده های خام دامی قرار دارد ، همکاری و هماهنگی اداره کل دامپزشکی با فرماندهی انتظامی جهت ایجاد امنیت غذایی جامعه حائز اهمیت می باشد.
سردار میرحیدری نیز به مسئولیت خطیر هر دو سازمان در خصوص ایجاد امنیت اجتماعی و امنیت غذایی اشاره نموده و ایجاد هم افزایی و همکاری های بین دو دستگاه را باعث حفظ آرامش در جامعه دانستند و آمادگی فرماندهی انتظامی برای پشتیبانی و حمایت از مجموعه دامپزشکی استان جهت تامین بهداشت و سلامت جامعه و تضمین امنیت غذایی اعلام نمودند. 
وی افزود : با توجه به حادث شدن برخی جرائم در حوزه دامپزشکی ، می بایست با بهره گیری از آگاهی بخشی به بهره برداران و همچنین استفاده از سیستم های نوین ، از بروز اتفاقات ناگوار که منجر به ضرر مردم می شود جلوگیری نمود.
در پایان مدیرکل دامپزشکی با اهداء لوح از زحمات نیروهای خدوم انتظامی تقدیر نمودند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 328489
کلمات کلیدی
محمد زنگی

محمد زنگی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه