پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1392/03/02 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
باخبرگزاري مهرعنوان شد:

هیچ موردی ازتب كریمه كنگودرقم گزارش نشده است

مدیركل دامپزشكی استان قم با اشاره به اینكه  تاكنون هیچ موردابتلا به بیماری تب كریمه كنگودراین استان گزارش نشده است ،افزوداین نوع بیماری خطرمرگ رابرای افرا مبتلا به دنبال خواهد داشت. دكتررفیعی تصریح كرد:مساله بیماری تب كنگوبه خصوص دراستان قم باید جدی گرفته شود چراكه از23  استان كشوردام زنده وارد قم میشودواین موضوع احتمال بروزاین بیماری رابالامی برد.

مدیركل دامپزشكی درادامه یادآورشد،تب كریمه كنگو بیماری مشترك بین انسان ودام است كه هیچ نوع علائم ظاهری دردام حامل ویروس مشاهده نمی شود.امام درصورت سرایت ، انسان رابه شدت درگیرمیكند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175522
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور