• 1403/07/28 - 11:44
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در دیدار مدیـرکل اداره کل دامپــزشکی با فـرماندهی انتـظامی شهرستان قــم مطرح گردید

همکاری بین دو دستـگاه در جهت حفظ امنیـت غذایی و آرامش در جامعه

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم ، دکتر سید مهدی سرکشیک مدیرکل دامپزشکی به همراه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قم با سرهنگ مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم دیدار نمودند.
دکتر سرکشیک در این دیدار ضمن اشاره به نقش مجموعه دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت جامعه در تضمین امنیت غذایی مردم ، گزارشی از اهم وظایف و اقدامات دامپزشکی در حوزه بهداشتی و نظارتی ارائه نمودند و خاطر نشان کردند : دامپزشکی در بعد پیشگیری ، کنترل و مبارزه با بیماری های واگیر و  مشترک بین انسان و دام ، تضمین امنیت غذایی از طریق نظارت بر فرآورده های خام دامی و نیز تجارت بین الملل ( صادرات فرآورده های خام دامی، محصولات لبنی و .... ) نقش مهمی را ایفا می نماید و دامپزشکی استان قم نیز در این زمینه ها با بهره گیری از تمامی ظرفیت های و امکانات موجود ، به انجام وظایف خود و ارائه خدمات به بهره برداران می پردازد. 
سرهنگ مختاری نیز به مسئولیت خطیر هر دو سازمان در خصوص ایجاد امنیت اجتماعی و امنیت غذایی اشاره نموده و ایجاد هم افزایی و همکاری های بین دو دستگاه را باعث حفظ آرامش در جامعه دانستند و
آمادگی فرماندهی انتظامی شهرستان قم را برای پشتیبانی و حمایت از مجموعه دامپزشکی استان جهت تامین بهداشت و سلامت جامعه و تضمین امنیت غذایی اعلام نمودند. 
در پایان مدیرکل دامپزشکی با اهداء لوح سپاس از زحمات نیروهای خدوم انتظامی قدردانی نمودند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 328643
کلمات کلیدی
محمد زنگی

محمد زنگی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه