درملاقات باسرپرست دفترروزنامه ايران درقم مطرح شد:
تك تك طیور دركشتارگاهها بازدید میشود
سرپرست جدید دفترروزنامه ایران دراستان قم باحضوردردفترمدیركل دامپزشكی استان با ایشان دیداروگفتگوكرد.دراین دیداركه درمورخه پنجشنبه 23/9/91 برگزارشد،ابراهیمی سرپرست دفترروزنامه ایران درقم ازدكتررفیعی درخصوص انجام ملاقات صورت گرفته تشكركردند.
مدیركل دامپزشكی استان نیزباتشكرازحضورایشان دراین اداره كل ، نسبت انجام طرحها و فعالیتهای دامپزشكی ازجمله نظارت بهداشتی برفرآورده های خام دامی،بیماریهای مشترك،انجام آزمایشات ،واكسیناسیونهای دام وطیور،بیماریهای نوظهورونوپدید وبیماریهای بیولوژیكی توضیحات مفصلی ایراد نمودند.وی درپایان بعنوان نمونه بیان داشتند تك تك طیوردركشتارگاهها توسط كارشناسان دامپزشكی بازدیدمیشوند كه دراین راستا اطلاع رسانی میتواندازدوبعد(سلامت فرآوردههای مصرفی) و(انجام پیشگیری وجلوگیری ازبیماریها)درسطح جامعه مثمرثمرباشد.سرپرستی روزنامه ایران بااشاره به فعالیتهای گسترده دامپزشكی كه توسط دكتررفیعی بیان شد،كاردامپزشكی رابسیارمهم وازاطلاعاتی كه توسط مدیركل دامپزشكی دراختیارایشان قرارگرفت قدردانی وآمادگی مجموعه روزنامه ایران رادرزمینه های مختلف اطلاع رسانی اعلام نمودند.
نظر دهید