پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1392/04/08 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیرمعاون استاندارقم ازدامپزشكی استان

                                   الهم عجل لولیك الفرج

معاون هماهنگی امورزائرین استانداری قم طی نامه ای ازحضوروفعالیتهای دامپزشكی استان قم درطی برگزاری مراسم نیمه شعبان درمسجدمقدس جمكران تقدیروتشكرنمود.دراین نامه آمده است:بدینوسیله اززحمات وتلاشهای مدیران وكاركنان محترم آن دستگاه كه به نحوی درهماهنگی باستادزائرین استان درجهت ارائه خدمات مناسب به زائرین محترم فعالیت نموده اند سپاسگزاری مینمایم.

لازم به ذكراست همه ساله سیل جمعیت كثیری ازاثنا نقاط كشور(نزدیك به دومیلیون نفر)جهت عرض ارادت خدمت حضرت ولی عصر(عج) به مسجدمقدس جمكران قم كه به دستورآن امام همام بناگردیده است به این مكان عزیمت مینمایند. كه طبیعتآ بحث سلامت موادغذایی پروتئینی وهمچنین نظارت بر فرآورده های خام با منشآ دامی یكی ازمسائل حیاتی درمراسم مذكوربه شمارمیرود.

قابل یادآوری است كه اداره كل دامپزشكی استان قم طی دوروزازمورخه2/4/92 لغایت 3/4/92 نسبت به اعزام یك اكیپ ویژه سیاربهداشتی جهت نظارت بررستورانها، كبابیها، قصابیها و...... واستقراریك كارشناس دامپزشكی درمحل ذبح دامهای نذری درمحدوده مسجدمقدس جمكران اقدامات لازم رابه عمل آورده بود.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176005
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور