جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1391/09/27 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
مديركل دامپزشكي استان قم عنوان كرد:

بهره برداری ازكلینیك مرجع آبزیان وزنبورعسل درقم

مدیركل دامپزشكی استان قم ازبهره برداری كلینیك مرجع آبزیان وزنبورعسل دراین اداره كل خبرداد. وی اظهارداشت باهدف تقویت وپشتیبانی سیستم تشخیص ودرمان بیماریهای آبزیان ، زنبورعسل ودرراستای تامین درخواست ونیازبهره برداران وتولیدكنندگان این اداره كل نسبت به بهره برداری ازكلینیك مذكوراقدام نموده است.

رفیعی افزود:كلینیك مذكورشامل بخشهای درمانگاهی با بكارگیری كارشناسان مجرب وبااستفاده ازلوازم وتجهیزات موردنیاز(اتاق كالبدگشایی،نمونه برداری وآزمایشگاه مركزتشخیص) میباشد.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175165
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور