برگزاری اولین نمایشگاه عكس دامپزشكی درقم
براساس گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم به مناسبت هفته دامپزشکی (8 الی 14مهرماه) و14مهرروزملی دامپزشکی اولین نمایشگاه عکس دامپزشکی ازمورخه9/7/91 لغایت 13/7/91 درکلبه هنرواقع درفرهنگسرای جوان واقع درانتهای خیابان امام موسی صدرجنب نمایشگاه بین المللی استان برگزارمیگردد.
مسئول روابط عمومی این اداره كل تعداد تصاویری كه به نمایش درخواهدآمدرابیش ازیكصدوبیست تصویرازفعالیتهای دامپزشكی اززمانهای قدیم تاكنون ذكركردوافزودازكلیه دستگاههای اجرایی واصحاب رسانه جهت بازدیددعوت نامه ارسال گردیده است.ابشان درپایان ازكلیه دانشجویان وعلاقه مندان دعوت نمودجهت آگاهی ازفعالیتهای دامپزشكی كه درراستای بهداشت وسلامت جامعه صورت میگیردبازدیدبه عمل آورند.
نظر دهید