پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1391/10/27 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
طي دوماه گذشته صورت گرفته است:

برخوردبا شش واحد دامداری متخلف درقم

اداره کل دامپزشکی استان قم درراستای برخوردباواحدهای دامداری متخلف (تخلفات قرنطینه ای)طی دوماه گذشته نسبت معرفی متصدیان شش واحددامداری به دادسرای بخشهای جعفریه ،قنوات وکمرکوه اقدام قانونی رابه عمل آورده است.

به گزارش روابط عمومی این اداره كل ازشش واحد متخلف معرفی شده تاكنون سه واحد به جزای نقدی از4000000 ریال تا5000000 ریال محكوم وتخلفات سه واحددیگردردادسرای مربوطه درحال رسیدگی میباشد.همچنین باپیگیریبهای به عمل آمده درخصوص تغییركاربری دربرخی دامداریها باتذكرات داده شده توسط كارشناسان دامپزشكی، واحدهای مذكورنسبت به رفع آن اقدام نموده اند، ودراین خصوص مشكل خاصی وجودنداشته است.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175282
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور