براساس گزارش اداره دامپزشکی شهرستان قم به مناسبت ایام چهاردهم و پانزده خرداد ماه سالروزرحلت حضرت امام خمینی(ره) این اداره بااستقرار8 اکیپ بهداشتی بصورت صبح وبعدازظهربااستفاده ازتوان 12 کاردان دامپزشکی نسبت به انجام نظارتهای بهداشتی برمراکزتولید وفرآوری وعرضه انواع فرآورده های خام بامنشآ دامی بخصوص مراکزطبخ (رستورانها،چلوکبابیها و...) اقدام نموده است.همچنین دراین گزارش آمده است کارشناسان این اداره ضمن بازدیداز35 مرکزعرضه نسبت به تذکربه 10 مورد تذکربهداشتی اقدام ومقدار 8 کیلوگرم فرآورده خام دامی راضبط ومعدوم نمودند.
درهمین راستا کارشناسان این اداره درزمان فعالیت کشتارگاههای دام وطیوراستان نیز باحضوردرخط کشتارنظارتهای فنی بهداشتی خودرا اعمال نموده اند.
نظر دهید