جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1391/06/07 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آغازطرح پایش آنفلوانزای طیوردراستان قم

طرح پایش آنفلوانزای طیورازمورخه 6/6/91 درسطح مرغداریهای صنعتی وروستایی كه دارای پرورش طیورمیباشندتوسط اداره كل دامپزشكی استان قم به اجراگذاشته شده است.<br /> دكتررفیعی مدیركل دامپزشكی استان قم درحاشیه نمایشگاه جلوه های خدمت ماندگارباشركت درمصاحبه با خبرگزاری ایسنا بااشاره به این مطلب اظهارداشت درطرح پایش آنفلوانزای طیورازتعدای ازمرغداریهای صنعتی وبخشی ازروستاهای استان جهت جلوگیری ازشیوع بیماری آنفلوانزای مرغی توسط اكیپهای این اداره كل نمونه برداری انجام میگیرد تادرصورت مشاهده هرگونه مواردمشكوك سریعآ به ان رسیدگی شود.رفیعی همچنین ازاجرای طرح صدورمجوزآنلاین جهت مرغهائیكه ازكشتارگاه های استان به سایرنقاط كشورحمل میشودبرای اولین باردركشور خبردادوافزودازمحسنات این طرح شناسنامه كردن محصولات وقابل ردیابی وپایش آن دانست.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175931
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور