دوشنبه 08 تیر 1405

flag
  • 1405/03/31 - 10:09
  • تعداد بازدید : 54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری اردوی جهادی اداره کل دامپزشکی در روستاهای منطقه قمرود

اردوی جهادی دامپزشکی در روستاهای «کوه سفید و کاج» منطقه قمرود، با توزیع و سم‌پاشی رایگان جایگاه های دامی در جهت تقویت بهداشت عمومی و حفظ سرمایه‌های دامی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، سید مهدی سرکشیک، مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به اهمیت برگزاری این اردوهای جهادی، اظهار داشت: اقدامات جهادی و خدمت‌رسانی به اقشار مولد و تلاش برای حفظ سلامت جامعه در برابر بیماری‌های دامی از رسالت های اصلی سازمان دامپزشکی کشور است.

 

 وی افزود: هدف اصلی ما، توانمندسازی و کمک به دامداران مناطق کم برخوردار در جهت تولید و تأمین امنیت غذایی می باشد.

 

سرکشیک افزود: این اردوی جهادی جهت سم‌پاشی بدن دام‌ها برای کنترل و حذف عوامل انگلی خارجی انجام شد.

 

وی گفت: این اردوها، گامی مهم در راستای حفظ و ارتقای سلامت جامعه، تضمین امنیت غذایی و حمایت از تولیدکنندگان بخش دامپروری محسوب می‌شود.

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 355654
کلمات کلیدی
محمد زنگی

محمد زنگی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور